که ردیفش همه دلتنگ توام می آید...
+ ............دلتنگ توام .......... دلتنگ توام
............. دلتنگ توام ............ دلتنگ توام
...............دلتنگ توام ............... دلتنگ توام
................ دلتنگ توام ................ دلتنگ توام
+اللهم عجل لولیک الفرج
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01
بيا ره توشه برداريم،قدم در راه بي برگشت بگذاريم.
ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟!
چقدر كه بعضي شعرا خوبن. دلت ميخواد همش با خودت تكرار كني.
يعني ميشه يه شب جمعه بياد كه دلمون تنگ نباشه؟ كه از ته دل خوشحال باشيم؟
دلم تنگه. من افسرده نيستم اما شب جمعه بلا استثنا دلم در آستانه ي تركيدن قرار ميگيره.
خدا رو شكر.
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01
اتفاقا افتاد که خیلیا رو بشناسم. دلم میخواد مثل جری سلینجر
(نویسنده آمریکایی)تو فیلم rebel in the rye یه حصار بکشم
دور خونم؛حتی نه فقط خونه بلکه کل دنیام تا هیچ کسو نبینم و
کسی هم بم دسترسی نداشته باشه.
دیگه از هیچ کس توقعی ندارم حتی اون کسی که خیلی دوسش
داشتم هم به بلک لیست ذهنم پیوست!!
خدایا بازم بم ثابت کردی جز خودت رو هیشکی حساب نکنم.
" و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد"
زینت پدر......
ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01